mys helg , :)

helgen va helt super mysig. :) hel helg hos Emil.
åkte hem till honom efter skolan i fre. och idag kom mamma och hämtade mig.
så fruktansvärt skönt att komma bort lite och som vanligt vart det helt lyckat :)
blev en hel del film , emil badade, lite promenad och matlagning.
igår kväll blev det filmkväll med Ida och Hassan , "en shopaholics bekännelse" ,
chips och läsk.
Emil och jag såg halv filmen sen vart vi för trötta för att kolla klart så blev sängen.
kollade klart idag på morgonen , fruktansvärt bra film och emil kom fram till att jag va precis likadan ,en shopaholic.
Blev också bl.a. "Kenny begins", riktigt rolig film :) och "Män som hatar kvinnor", lite knas med bra ändå :) och några till.

Imorgon är det skolan som gäller och jag längtar inte något ! världens sämsta schema och jag hatar skolan för tillfälligt,
vill bara mysa ner mig i en varm säng , en bra film , massa gott och en Emil , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0