Misslyckat x1000

skulle handla lite kläder i fredags när jag slutat vid 10.
väl nere på stan kommer jag på att jag glömt bort min bankkod!!
går och provat på några påkommande koder men misslyckas 3 gånger
smart som jag är och banken tar då mitt kort ! mellan de 3 gångerna
har jag mamma i telefonen som samtidigt vänder upp och ner på mitt rum
för att hitta något papper med koden på men misslyckas hon också.
väl av med kortet ringer mamma till banken och tjatar lite och fixar så jag får
gå in och lämna mitt banknummer och ta ut lite pengar ändå.
men när jag kommer inte så fattar tanten ingenting :S står som ett fett frågetecken!
till slut kommer en yngre tjej fram och berättar läget för den andra som fortfarande
står som ett frågetecken.
till slut får jag i alla fall ta ut lite pengar och kan gå och handla en liten del utav
det jag skulle köpt, lite gladare än tidigare :)
väl hemma kommer jag på att jag inte har några pengar kvar till ekbacken så måste få
tag på emil och fjeksa in mig hos honom så jag får låna pengar utav honom tills jag fått
mitt nya bankkort. lyckades väldigt bra :)
senare på kvällen efter en kebabrulle och slapp i soffan är jag inte alls festsugen, ville bara
vara hemma och sega. men eftersom eleonor va med hemma hos mig kunde jag inte säga
ifrån så va bara till att göra sig i ordning , me orkade inte dricka något så blev en nykter
kväll. ekbacken sög elefantsnabel och ville bara hem. efter ett tag åkte jag hem till emil
och somnade som en stock! resten av helgen tillbringades hemma hos honom och det va
som vanligt helt lyckat och super mysigt, lite sura miner ibland men smällar man får ta.
tack för en underbar helg babe :) <3

Imorgon har vi i alla fall paddling med klassen och jag längtar inte !!!
hoppas det blåser eller nått så vi slipper det.!!
skolan är i förövrigt jätte packad och hur stressig som helst.
vill bara därifrån, men snart är det den 18:e och DÅ ska jag bara slappa
och njuta av min födelsedag :)
alla ska se upp till mig och göra som jag säger ;) haha , nae kanske inte men jag ska bara sega!
det är min dag och då bestämmer jag helt själv :) pusspåatt :*

sängen skriker , nattinatti folket :):*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0