skolan !

Tjo !
jag är frisk och igår började skolan igen och det va seeegt ! hade verkligen inte skadat med längre sommarlov ''
sommarlovet har varit jätte bra :) blev inget sommarjobb för mig så njöt av livet istället !
massa sol , semester i Malmö och Falkenberg och även en tripp till Ullared :)
H-freds festivalen va livet gånger miljoner, superduper härligt folk , musik till max och massa massa mer!
Vart på min morbrors bröllop och det va så fruktansvärt vackert så det va inte sant ! :)
Gullungen Miila gjorde mina dagar jätte bra :) och snart ännu mer.

Skolan idag gick rätt bra , lite segt ibland, och sofi slänger som vanligt ur sig sjuka kommentarer till allt :)
slutade med världens segaste lektion , stresshantering :S men sibbe va snäll och väntade på mig trots tiden..
Imorgon bär det av till Emil efter skolan och hela helgen blir helt jätte slapp hos mannen. :)
                                                                                                                                              
      Miila skulle givetvis bada varje dag :)       från festivalen :)      Madde, Stefan och Hanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0