en härlig julafton :)


dagen började redan klockan 07.55 av en knuff på revbenen, där va det slut på natten :)
efter det har det varit fullt upp. platta håret, fixa kläder till två personer, hjälpa lillebror
att fixa the sims 3, åka en snabbis till virserum,
hjälpa min lilla stressade mamma med maten och dukningen :)
vid 14.00 fick vi äntligen sätta oss och äta, sen direkt till tv:n för att kolla på kalle :)
min lillebror har jätte dåligt tålamod så han kollade på klockan varenda minut, han skulle vara
tomte i år. sen fick han äntligen dela ut julklapparna , och jag är jätte nöjd med mina :)
  • skrivare / skaner till datan
  • massa pengar (mycket behöverligt)
  • presentkort
  • parfym
  • 2 filmer
  • första säsongen av Grey's
  • locktång
  • hudkrämer och kroppstvål
  • + lite smått och gott
helt klart en lyckad jul :)
nu ska vi sätta oss framför en film och slappna av :)

Hoppas ni alla har haft en underbar julafton och att ni får en bra fortsättning :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0