sönder igen


 Hallå :)
nu är läget såhär att min data har krachat totalt !! igen :(
kommer nog ta några dagar innan den är fixad så kommer
bli väldigt dålig uppdatering tyvärr !!

När vi va i stan i måndags hittade jag en hel massa :)
ett par jeansleggings,tunika,väst,tröja med bred krage,
tjock pösigt tröja, parfym och kropps tvål och lite till :)
blev en jätte bra dag! åkte till emils mamma efter all shopping,
slöade och var allmänt lata , sen hem till emils bror en stund och till sist 
hem ! nu är emil i stan hos någon kompis, ska fira nyår där och jag sitter hemma.
har precis tränat lite, ska snart hoppa in i duschen och sen sätta mig framför tv:n.
nyår för mig blir hel lugn hemma med lillan :)

puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0