bäst födelsedag och helg :)


i fredags vart det min födelsedag och sen va det även "olyckan" :)
olyckan gick hur bra som helst och det va så fruktansvärt roligt.
bilder kommer snart :)
sen hängde emil med mig hem och vi lagade mat, det gick jätte bra :)
sen blev det lite kalas här hemma med släkten , jätte god tårta :D HAHA
och efter det blev det idol och mys <3
på lördags förmiddagen kom linus och tom och hämtade oss här hemma
och så åkte vi hem till emil. sen blev helgen jätte slapp i soffan med film och
massa gott :) tack för en helt underbar födelsedag och helg älskling!! <33

imorgon är det skolan igen :( men jag fick byta bort min historia :D
snacka om lycka eller !!! (Y) och på torsdag är det studiedag och vad händer ? :S

nu är det läggdags som gäller :) nattinatti :*

emil får stå för bilden :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0