plugg..


äntligen klar med mitt social omsorg arbete! usch så tråkigt :S
varken jag eller mamma fattade frågorna! längtar sååååå till helgen.

aja i alla fall, idag hade vi en lektion på morgonen , psykiatri.
sen va det DDD-dagen och det va intressant men uttjatat för det är
samma varje gång dem kör det. tankar kommer alltid i alla fall :/
sen blev det läkaren vid halv 2 och mer om det tar vi inte! :(

helgen va helt klart super mys, lite slapp men det behövdes!!
lagat mat , kollat på film , myst och bakat en sockerkaka
som förra gången blev helt super bra men denna gången ville
den inte som jag ville .. HAHA kul hade vi åt den :P eller emil hade.

nu ska jag sova , super trött , godnatt ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0