September :)

ojoj, mycker har hänt sedan sist :)

Tisdag: paddling med klassen, eller jag va inte med. väldigt seg dag.
dagen slutade i alla fall med rejäl migrän och sängen :S :(
Onsdag: vanlig skoldag med sprängande huvud, sen kom emil hem hit:) gos''
Torsdag: skolan som vanligt men åkte hem tidigare pga huvudet:( morr! det ska alltid förstöra..
Fredag: sovmorgon till halv 11 sen medicin och samhäll i 5 minuter. Sen i väntan på emil
blev det stan med elle och som vanligt blev det shopping. massa affärer och en sväng inne på h&m
på baby/barn avdelningen och vi va på väg att köpa hela avdelningen men ångrade oss
när tanken började strida mot pengarna :P HAHA
blev i alla fall världens sötaste sminkväska och en ursöt ring för min del :) och fika på det också''
Klockan 4 slutade emil och elle åkte hem. orkar inte ta hela helgen här pga
av min nuvarande lathet (a)
så säger bara 3 ord :) Helt bäst helg ! men det är ju som vanligt . hehe

Nu i alla fall så är det bara 12 snart 11 dagar kvar till min dag :) tihi *
och börjar faktiskt längta lite, oops. :)
  Pluttan skruttan mår bättre efter ett sjukhusbesök och vila så nu är det full fart i benen
på henne igen :)
Lång dag imorgon väntar så godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0