Ullared!!


Igår drog vi iväg till falkenberg , jag emil mamma pappa och pontus,  och stannade till på ullared en sväng :)
blev lite shoppande. Sen vidare till falkenberg för att övernatta ,
såååå mysigt det blev till slut  :)
emil och jag hade egen stuga, så skulle vi koppla in hans någonting (?) till min data för att kolla på film,
och funkar det ? nej såklart inte , efter mycket om och men så
stänger vi av datan och lägger oss ,
svinkallt i rummet så slutar med att jag kryper under emils täcke ,
mycket varmare och skönare :)
så i stället för film så blev det massa prat och tankar. mysmys''
sen upp tidigt idag för att packa ihop våra saker och åka till ullared sen hem.
ännu mer pengar rök bort men lika glad är jag för det.
hittade en hel del , eller jag provade och emil tog beslutet :)

+ en jacka
+ två t-shirts
+ en tjock luvtröja
+ en tjock lite längre luvtröja
+ ett par skor
+ två bodyspray
+ två deo
+ 4 pkt barnnappar
+ 2 pkt hårnålar
+ en pyjamas
+ ett par pyjamas byxor
+ en kalender
+ ett par jeansleggins
+ en tunika
+ hårfärg till emil
+ väremskydd till håret
+ tops
+ en scarfs
+ en necessär/sminkväska
 
tror jag fick med allt nu :) blir ännu en sväng till ullared innan jul.
helt klart jätte nöjd och tack emil för hjälpen och för att du stod ut med mig :)

Två helt mega bra dagar med emil, (som vanligt med honom) och jätte mys :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0