godmorgon godmorgon.

Hoppas ni sovit gott! det har jag i alla fall, som en stock.

gårdagen var hektisk men bra!
hjälpte morbror först med alla sina grejer. sen gick jag hem och packade
klart mina saker, åt middag och åkte iväg till nya boendet. när jag skulle
in på akuten och hämta nyckel blev det akutfall och jag var tvungen att hoppa
in och hjälpa till, så det tog lite tid men senare fick jag nyckel.
väl här plockade vi upp alla saker på rummet och åkte och handlade mat, snäll mamma och pappa :)
fom hjälpte mig att plocka in maten och for sedan hemåt och jag började packa upp mina saker !
sen blev det bara lugnt, fixade lite kvällsmat och satte mig framför en film, emil kunde intekomma så
han kommer idag i stället. !
somnade helt utmattad!

idag vaknade jag av att det tjöt jätte högt och jätte mycket, trodde först det va telefonen men märkte sedan att
det var brandstationen som är precis bredvid där jag bor !
ska jätte snart gå och fixa lite frukost och sen göra mig i ordning lite. Elle kommer senare så
ska vi vandra bort till jobbet och prata lite ..
och mina knän är helt blåa efter gårdagens akutfall ! ajont, men sånt man får ta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0