jobbig sovmorgon!

kom till skolan och får reda på att jag inte har någon
massagelektion
för att jag redan gjort klart kursen!
kul!! så har sovmorgon till halv 1, visst mycket av tiden har
redan gått men ändå ! :S så sitter nu vid datorerna och tråkar.

ringde och ändrade tiden på måndag till nu på fredag istället!
mycket bättre och jag orkar inte vänta. får se om babe följer med :)
och blir nog inget bad i helgen utan väntar med det och tar bara middag och
nått annat skoj istället :) får se vad vi hittar på. !
nu ska jag dra och äta . hejs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, vilken fin blogg!

Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2010-04-13 @ 17:34:20
URL: http://sanlah.blogg.se/
Postat av: bälla svarar

hej ! tack :)

ja visst, kör till :)

2010-04-13 @ 17:35:38
Postat av: Sara

Hej jätte fin blogg :)



Besök järna min också

2010-04-13 @ 17:49:06
URL: http://sarassblogg.blogg.se/
Postat av: bälla svarar

Hej sara! tack tack :)

det gör jag så gärna så :) !

2010-04-13 @ 18:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0