bälla svara angående knäfrågorna

fått en hel del frågon angående mitt knä och knäskena
så tänkte ta det nu så ni förstår vinken :)

Saken är såhär att jag, för ungefär 1½ år sedan var ute på
ett festställe och någon ropade på mig så jag skulle vända mig om
men foten "fastnade" på golvet och knät hoppade ur led, drog tillbaka det på nått vis.
Vilade en stund sen satte jag enbart ner stortån på golvet och knät hoppade ur led igen.
Efter några timmars vila och tillpiggnande åkte mammi och jag in till sjukan
för röntgen och punktering av knät, kom enbart blod ur det så dagen efter det
låg jag på operationsbordet. Visade sig att mitt knä hade gått i två bitar.
(inte på mitten utan på sidan). så har inte en fullständig knäskål på högerbenet.
Sedan dess har det aldrig blivit bra, läkarna säger att jag ska träna men det
blir bara värre utav det och deras råd har nu lett till att jag tvingas gå med
knäskena från det att jag vaknar på morgonen tills jag somnar.
Så nu fajtas jag mot sjukhusen om min rätt till BRA sjukvård.

vilket liv för en 18 åring att gå med ständig värk.
så säger det till er läsare, GE INTE UPP !! har ni nått som inte känns okej,
sök för det och ge inte upp förrän det är bra. ni har all rätt till bra sjukvård!

Kommentarer
Postat av: Felica

Usch vad hemskt att du fått gå igenom allt detta :( Härligt att du kämpar vidare! kram!

2010-08-18 @ 21:20:23
URL: http://glasflisan.blogg.se/
Postat av: Charlene

Ajajaj jag lider med dig. Det måste vara riktigt jobbigt! Jag hoppas du blir bättre.

2010-08-19 @ 10:03:47
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: victoria

åååh du har helt rätt bella!

jag har så fruktansvärt ont i mitt knä och de

enda det säger är att jag ska träna träna.. men blir sämre av det..

KÄMPA !

2010-08-19 @ 13:56:00
URL: http://vickiisrosso.blogg.se/
Postat av: Sara

Ajajaj.. började värka i båda mina knän när jag läste det här.. D:

Hoppas det blir bättre!

2010-08-19 @ 14:06:49
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0