full dag och migrän !

älskar jag jönköping ? ja men visst gör jag det ! och på lördag åker jag dit igen. mums :D

fullt upp idag på jobbet. vaknade med sjuk migrän men gick ändå för att försöka, gick och la mig
en stund på jobbet, två timmar eller något, sen kom sjuksköterskan in men panodil och massa.
efter ett tag gick jag upp och åt lite, sen in till min placering där jag hade fullt upp med en som ville dra
ut alla slangar och nålar. sen somnade den patienten så då gick jag vidare till nästa för att hjälpa läkaren
men att plocka fram alla saker till ett thoraxdrän, alltså det är inte lätt att plocka fram något sterilt !! :S
aah det har helt enkelt varit fullt upp trots min migrän !
och nu måste jag tyvärr vandra mig bort till kvantum för att handla lite. tråkigt och det är kallt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0