Hej igen - dusch på g

Precis vaknat, men hemma hos mig. Inte lika roligt.
Helgen har varit helt fantastiskt och jätte bra, mer kan jag
inte säga om det riktigt, because it's a secret! :)

Så vad händer i veckan ? jo det är rätt smockfullt men av endel bra saker.
Måndag: Jobba mellan 14.00-21.30
Tisdag: Jobba mellan 06.45-15.30, secret
Onsdag: Jobba mellan 06.45-15.30, dumheter med pilla
Torsdag: Jobba mellan 06.45-15.30, Hem till mamma igen :)
Fredag: Inte säkert än men annars secret
Likaså lördag och söndag vet jag inte hur det blir.

Så ser veckan ut nu, men kan ändras vilket jag inte riktigt hoppas på.
Och på måndag ska jag spendera några timmar på salongen, mums :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vene om du har sett att jag har bytt bloggadress:) skriver de till alla som jag har på bloglovin så att ni inte läser i fel blogg^^

ha en bra dag!

Kram

2010-12-13 @ 12:35:08
URL: http://www.nattstad.se/malineannamariana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0