Min garderob

fick frågan om jag kunde visa hur min garderob ser ut. och visst kan jag det.
har gjort ett inlägg tidigare om det och ni som följer bloggen vet kanske också att hela
mitt sovrum är som en stor Walk in closet. Men självklart jag kan jag visa bilder. :)
och med tanke på att bilderna är sedan i augusti så har det förändrats lite, skorna i
hyllan är uppbytt mot nya och golvet vid skorna och väskorna syns inte för det är massa
nya skor där. och det är ännu mer kläder på stängerna.

Kan fixa nya bilder så fort jag kommer hem till mamma :)








Kommentarer
Postat av: Elsa | Foto | Musik | Vardag

Vilken härlig garderob med mycket plats :)

2010-12-09 @ 20:50:49
URL: http://elsainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0