Monopolspel med tävlingsmänniskor

precis spelat monopol med R och hans lillebror, vilket inte gick så jätte bra med tanke på att de båda är
sådana tävlingshuvuden så det är inte sant. Så det vart nog sista gången vi spelade det. :) hehe
fast de sitter fortfarande kvar och håller på med det där och jag ska ta och gå och lägga mig nu tänkte jag.

Hittade inte så mycket på stan idag, inte så konstigt med tanke på vilken stad vi bor i, men köpte i alla fall en kofta, likadan som jag redan har fast denna är vit, eller R köpte den till mig :) och sen en annan vit tröja.
Gick även och fikade, hyrde lite nya filmer och lämnade tillbaka de andra !
Och det R sedan skulle fixa gick jätte bra, resultatet kommer förmodligen imorgon eller på onsdag
beroende på hur snabba de andra är :) härlish !

Men nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0