Underbar helg

har precis fixat nya naglar igen för att de jag gjorde innan blev typ fula :S
så nu blev det guld med diamander, bra till jul :)

Och imorgon ska jag till salongen vid elva och spendera några timmar där, sen handla de sista
julklapparna och sen vidare. så kanske inte blir så bra bloggning i veckan men det har en förklaring :) 
vet inte riktigt vilken dag jag kommer tillbaka men blir förmodligen torsdag.

Nu tycker jag det börjar kännas att julen snart är här, så himla mysigt ! och granen är redan inställd och klar.
Mamma håller på för fullt med att planera inför jul eftersom vi alla ska vara här i år igen vilket är bra !
men nu ska jag sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0