hemma igen

nu är jag hemma igen :)
varken orkade eller hann uppdatera igår.
Först va det skolan, sen åkte jag och mamma till Eksjö för jag skulle på
magnetröntgen. efter det åkte jag hem till emil och där blev det mys och slappa!
eftersom jag va på röntgen så va jag tvungen att ta bort mina smycken som jag sen
skulle sätta på mig när jag va hos emil, märkte då att min piercing och armbandet från emil
va borta! letade som en galning i huset med mamma i andra änden av telefonen som letade i bilen!
hon ringde sen till sjukhuset men dom hade inte hittat nått :( !
ska leta tills jag hittar armbandet, piercingen är inte så viktig den va ändå sönder och inte fått utav någon
så den är det ingen fara med, har fler men armbandet ska jag ha tillbaka !!! :'( höll på att lipa sönder hos emil!!!
nu är jag i alla fall hemma och ska leta igenom bilen igen och sen ringa till sjukan igen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0