vaknade nyss till frågor

Nu har jag precis vaknat. somnade en stund efter jobbet,
va riktigt segt att gå upp idag men imorgon är jag ledig så då blir det sovmorgon :)
förmodligen till stan en sväng med mormor.

nu ska jag gå och göra smoothie!




fått en massa frågor och tänkte svara på några.

fr. hej! gillar du skor? :)
sv. hej! jag älskar skor.

fr. Hur gammal är bebisen ?
sv. Han är nu 3 månader :)

fr. Vad jobbar du som?
sv. just nu jobbar jag som vårdbiträder på ett boende. annars pluggar jag till
undersköterska så är bara sommarvikarie.

fr. är du verkligen bara 18 ? ser ut som äldre, typ 23 . :)
sv. ja jag är bara 18 år ! :)

Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

superfin blogg :)

2010-07-19 @ 18:24:30
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: Fredrik :)

Fin blogg :)

2010-07-20 @ 00:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0