hemsk kväll som bara vill glömmas bort!!

Jobbet idag vart roligt som vanligt. fick prova på nya saker, super roligt rent ut sagt !!
fick sluta en timma tidigare, fråga mig inte varför för jag vet inte själv. :)
När jag kom hem lagade jag stor middag, gottit och sedan fixade jag tv:n så
nu funkar den igen :D

sen kom kvällen och den är riktigt hemskt , vill bara sova och glömma bort den totalt !
kollar lite på talang men funderar på att sova istället!
ska upp tidigt och jobba imorgon, så kanske är lika bra att sova´, + att jag slipper allt just nu !

natti natti ! ''

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

heter du typ Lundegard i efternamn ? :] du vet nog inte vem jag är. Men hejheJ! :]

2010-05-07 @ 20:33:19
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: bälla svarar

Ellinor : japp det gör jag :) hur visste du det ? Kram

2010-05-07 @ 20:35:13
Postat av: joss

Hej! Josefin heter jag, jag är 16 år och tränar poledance. jag har frågestund i min blogg just nu. :) fråga vad du vill. Tycker du att denna kommentar är jobbig så radera den bara. Ha en bra kväll!



Kram!

2010-05-07 @ 20:55:51
URL: http://lillakanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0