onsdag igen !

jaha nu är det onsdag igen och börjar jobba vid två!

igår bloggade jag ingenting men jag hade fullt upp.
vaknade vid nio typ och gjorde mig i ordning och gick bort till Ingela.
gick senare på stan och fikade och lite med henne och sen gick hon och jobbade.
vid halv fem kom emil hem och då hade jag lagat mat, potatisgratäng och kassler,
super gott och jag var jätte hungrig!
efter middagen och lite slappt gick vi och handlade lite bröd och mjölk
sen blev det myspys! film och gottit, supermysigt !! pluttis :)

idag gick jag upp vid fem med emil för att göra honom sällskap och sen åkte han till jobbet och jag
somande om och nu sitter jag här, precis ätit frukost och ska snart göra mig iordning och gå ut på
stan en sväng hade jag tänkt :) !

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jösses! Jag går bara upp klockan fem om ungarna väcker mig eller jag böjar toktidigt på jobbet. Usch! Fast, det är väl kärlek det.... Om man går upp så tidigt bara för att hålla någon sällskap.

2010-05-15 @ 18:39:00
URL: http://antigonish.blogg.se/
Postat av: bälla svarar

Härligt med barn! :) hehe ja ibland går jag upp bara för att vara snäll :)

2010-05-15 @ 23:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0