E är väldans bra!

När allt håller på att rasa samman , man är jätte stressad, rätt så bra irriterad och det ösregnar på en och man tappar nycklarna gång på gång och inget vill som man vill. Och när man väl är inne och ska börja plocka in varorna i kylen får man ett sms där det står "Jag älskar dig <3 " då lossnar allt och man blir på bättre humör igen och allt känns mycket lättare :) Du är bra E ! ♥

Så nu ligger jag i sängen framför Beck - advokaten och har precis ätit kvällsmat, vill ha hit min pojkvän. :/
men ska ta och sova snart för börjar jobba vid 06.45 imorgon till 15.30.
så godnatt mer er :)


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: vad kul att du vill vara med, glöm inte att skriva om tävlingen i din blogg bara :)

Lycka till!

2010-11-14 @ 22:35:14
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0