min gammelfarmor är knas

min gammelfarmor är så söt ! hon ringer och pratar lite skit sen helt plötsligt säger hon:
"När en man och en kvinna är ihop blir det barn "
Hon har verkligen noll koll på dagens sammhälle :P hahah kan inget annat än att skratta åt henne. Och sen frågar hon alltid om jag öppnat mina viner än.

sitter och kollar på "på liv och död" från USA och jag stör mig så himla mycket på brandmännen, de tror de överlever utan rökmask i en övertänd villa, det slår sönder allt, även det som inte ens är ivägen. Tror nästan deras jobb går ut på att slå sönder så mycket som möjligt under så kort tid. Och de står mitt i röken utan rökmask. Usch vad jag stör mig på dem ! Tro fan de får svårt att andas och blir rökförgiftade, skyll er själva !

Nu har jag precis ätit frukost och funderar på att träna för att fördriva tiden.
Vad har ni för planer för idag ? :)



så ser då riktiga brandmän ut !

Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är bra med mig. vad gör du?

2010-11-03 @ 10:13:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: ida

jättefin blogg :)

2010-11-03 @ 11:50:41
URL: http://keskisalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0