Riktigt bra kväll !

vet ni hur gott det är med vatten dagen efter ? helt sjukt gott.
precis vaknat efter mycket skön sömn, och idag rullar bilen hem till mig igen. och jag måste nog gå och handla mat, fy så tråkigt det är ! :(
Men gårkvällen, så stört lyckad den var! längesen jag hade en sådan bra kväll. tack alla människor !
Började kvällen hemma hos Fia men god mat och massa lekar, så ledsen om ni fick några konstiga sms, men det var så en lek var. :) Sen åkte vi vidare in till hotellet och fy fasen så kul det var ! :) och sen träffade vi även Anna G och Sanna på hotellet, trevligt trevligt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser du julkalendern? Vilken är/var då din favorit? Om jag får tillräckligt med många frågor till min dagens fråga. Så tänker jag göra något roligt av frågorna. Och det skulle verkligen betyda mycket för mig om du ville skriva din favorit/favoriter.



DIREKTLÄNK: http://earthangel.blogg.se/2010/november/dagens-fraga-1.html#comment



Jag ursäktar mig om du inte gillar sådana kommentarer. Ha en bra dag!

2010-11-14 @ 15:02:53
Postat av: alexandra

riktigt fin blogg :)

2010-11-14 @ 15:54:16
URL: http://allexxrobees.blogg.se/
Postat av: maria f

Heeej tack så mkt :D!



Jag personligen älskar klack, och använder klackskor så ofta jag bara kan!

Är 1.77 cm lång men det hindrar mig inte, det är snyggt med långa tjejer och jag ser det bara som ett tillfälle att synas lite extra ;) tjejer med klackskor är sexigt, dessutom ännu sexigare när det är långa tjejer vi pratar om :D Se bara på bloggaren Tyra sjöstedt, hon är 1.78 cm lång och har klackskor dagligen, det gillar vi:D

Ha det så bra, kraam!

2010-11-14 @ 16:07:23
URL: http://m-vf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0