stearin över bordet

stearin över bordet, hur kul vart detta nu då ? morr !

efter att jag solat så tog jag mig tid till träning och käretider vad jobbigt ! ett under att jag orkar röra mig. Och sen blev det en stor middag, gott ! och ska snart ta och göra mig kvällsmat, smarriga mackor och tee.
Hv spelar match just nu, skulle egentligen varit där och kollat men som vanligt så skiter det sig.( !!!! ) och just nu orkar jag inte sitta och kolla på det och vara koncentrerad så sitter här i stället framför andra tvn och kollar på nått som inte kräver sånt. :) får ändå uppdateringar om matchen hela tiden.


Kommentarer
Postat av: nalle333

Var o shoppade en sån idag o den är super. Älska stöveltorkar! ;)

2010-11-02 @ 20:38:34
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0