bra diskussion med Carro !

nu är jag hemma från jobbet och sitter och väntar på att maten ska
bli färdig .. sitter även och kollar om jag ser Lillebror i tvn men han är
så lite och såklart svartklädd, som alla andra människor på matchen så
vet inte om jag kommer lyckas :)

har i alla fall haft världens diskussion på jobbet med Carro och killar och
Ullared och käretider så kul man kan ha med henne :) stört skönt tjej !!

jag glömde lägga upp inlägget !! hahah . så detta är egentligen från
kvart i tre

Kommentarer
Postat av: Viktoria - The one and only!

jaha okej :) hihi.. jaa chokladen är supergod du måste verkligen smaka på den :)

2010-10-24 @ 17:09:23
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Carro ;)

hihi.. det är du som är störtskön gumman!! Underbart va det att jobba idag (för dom som jobbade då vill säga) längtar fortfarande efter detdär backtutet... ;) asg!!

2010-10-24 @ 18:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0