Dåligt dåligt humör

Jag är på BAJSHUMÖR !! eller jag var på bra humör innan idag tills nu.
Så nu gott folk, nu ska jag tala om en sak för er.
från och med nu kör jag mitt egna race !!!! och en sak till,
jag kan umgås med killar utan att ha någonting i baktanken, och jag gör det.
så skit ner er !!


Så nu , pågrund av mitt dåliga humör så ska jag snart träna, är störd för jag
hade världens jobbigaste pass innan på livräddningen !!
JAG SKA ALDRIG MER SIMMA !!!!
men nu blir det träning ändå för att förhoppningsvis få bort lite av det dåliga
humöret sen ska jag bara pyssla om mig själv och fixa nya naglar, fräscha och snygga.
som alltid ;) sen ska jag bara tänka på mig själv igen. och sen såklart HV-matchen !!

Och sen , på allt detta så var det någon störd äcklig kille som tror han är någonting
som började prata med mig om att jag hade tappat oskulden.till svar fick han: NEHE?vart då?:O
han blev arg och svarade jätte kaxigt : eeh va ?? och då får han tillbaka ett ännu
kaxigare svar av mig : aah precis du.
finns människor till allt men hade sjukt kul åt det efteråt att han ens är så störd, stackas gosse. !!
nej fy va elak jag är , ! skärp dig..

aja nu ska jag träna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0