det ska fungera igen


nu ska bloggen fungera som vanligt igen, hoppas det har löst sig för
alla era andra också. ! börjar bli lite trött på allt detta krångel så funderar på
att flytta över bloggen till ett annat företag och sen skaffa mig någon
som kan med det där med att fixa när det blir krångel!

har hunnit med att duscha och fixa en massa och ska snart börja med maten,
blir nog lasange idag. Gottgott''
och jag vill ha min nya dator nu !!! orkar inte vänta.


min goda frukost idag ! och såklart karamell tee !!


fast betydligen mycket bättre när IDOL Jonathan sjöng den ! :)


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.nå ok ja det vet jag heller inte :P

2010-10-02 @ 14:07:11
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0