jag är rätt bra faktiskt !

visste ni hur tråkigt man kan ha ?? jag tror jag har tagit reda på det.
orkar verkligen inte ligga i sängen hela tiden och inte göra något,
så nu har jag förflyttat mig till soffan. haha nejdå men har faktiskt gjort
lite nytta idag också. fixat med disken, tvättat en massa kläder och sen
dammsugit vardagsrummet och köket, jag är ganska bra faktiskt ! :)
så nu sitter jag och tar det lugnt i soffan med en stor kopp karamell tee .

heter det dammsugit eller dammsugt ??

så imorgon ska jag ta och försöka gå till skolan en stund sen måste jag
till banken på viktigt möte :) och sen inhandla lite grejer på stan.
och för den saken, det skulle snöa idag, men det har jag inte sett
någonting utav, det bara regnar. Bläää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0