Svar på fråga

satt och kolla lite bilder på datan och kom fram till att jag förändrats
jätte mycket
enbart i år !! på ett bra sätt och kom då på
att jag fått en fråga om just det, hur jag hade förändrats bara i år.

När Lillan enbart var en vecka gammal hade jag nästan svart hår,
jag hade "nyvaken" lockar och jag brydde mig nästan inte ett skit om
hur jag såg ut
, hemskt. Detta var i början av året och jag var
inte utseende
.


Mitten på sommaren 2010, jag är ljushårigare, bryr mig lite mer
och dels den typiska "strand" outfiten fick följa mig. Bikini och en t-shirt,
solglasögon och uppsatt hår i en slarvig toffs.
Utseende börjar bli mer jag nu
.




Hösten 2010. Jag är utseende. Självförtroende till tusen, jag är guldblond/blond igen
jag njuter av livet och skulle aldrig någonsin få för mig att gå i
mjukisbyxor i skolan.
Kläder, skor, väskor, smycken och smink är nästan
mitt liv, byggt om mitt nuvarande sovrum till en stor garderob med säng
ungefär, jag går i klack trots att jag är lång,sminkar mig som jag vill, klär mig som
jag vill och struntar i andras dumma åsikter. Vilda utekvällar var inget jag tänkte på
innan men nu blir det många, modellcastings spontanresor,
killar och hockey, jag älskar mitt liv !
Kommer fortsätta leva mitt liv såhär och hoppas på att Mr X snart dyker upp ;)









Kommentarer
Postat av: Anonym

är du mamma? :)

2010-10-05 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0