till er söta läsare !

Snälla söta underbara läsare.!
ska tala rakt från mitt hjärta och säga detta så trevligt som möjligt.

Men köpt för fan aldrig modem 3 turbo ! det är totalt värdelöst, stängs
av HELA tiden
trots att det har full täckning, ibland måste man stänga
av datorn helt för att internet ska gå igång igen.
Ja jag kan nog skriva en hela bok om varför ni inte ska köpa det men
jag råder er att inte köpta det. Och det är inte bara jag som klagar på det,
tro mig! och bara under de här 15 minuterna jag försökte fixa detta inlägg
så stängdes det av 4 gånger och jag fick stänga av datorn nu den senaste
och göra om allt!.



Kommentarer
Postat av: Viktoria - The one and only!

jaa det måste du göra :) hoppas det fungerar för dig :)

2010-10-17 @ 21:17:12
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Viktoria - The one and only!

usch vad jobbigt när det krånglar så :o mobiltbredband är dåligt överlag tycker jag.. jag har också haft det och de var värdelöst :(

2010-10-17 @ 22:00:31
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0