träning då, slappkväll nu

Kall om fötterna men så sjukt mycket bättre
efter träningen med Natliie !! TACK !

ska vandra mig bort till köket nu och fixa lite mat och sen
ha en riktig slappkväll ! :)
blev som sagt ändrade planer, ingen liten tripp idag utan blir en
annan helg, och imorgon jobbar jag mellan 17.00-21.05 och
sen på söndag smäller det !!

och jo, glömde säga det men kollade på en dator innan och jag föll för den !!!
så på måndag är det jag som vandrar mig bort dit igen och köper den :D ( tror jag ! )


Kommentarer
Postat av: Emma

hejsan =)

jag har en frågestund på min blogg, skulle gärna vilja att du skulle kunna gå in å ställa massa frågor :)

http://fluummmig.blogg.se

Ställ massa frågor!! :D

spelar ingen roll om du känner mig eller inte bara ställ massa roliga frågor så jag får något att svara på =)

Kram <3



sjukt snygg blogg :)

2010-10-01 @ 23:28:45
URL: http://fluummmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0