DAGENS FRÅGA !


BRA !! HV71 vann igen ! ;) nu kan jag sova bra..

funderar starkt på att skicka efter data jag hittade igår, bestlutsångest !!
FRÅGA: någon utav er som har en minidata ? bra/dålig? har ni mycket
användning för den ?


rätt mycket surt !

min klänning har fortfarande inte kommit, inte för att jag behöver den nu
men ändå ! jag har ändå betallt den.

och det stör mig sjukt mycket att jag inte kan åka och kolla på matchen live !!
så får bli framför tv:n och skrika på Sundh ;)

och ungefär såhär mycket bryr jag mig om 1700-talet författare


nu ska jag vandra mig bort till duschen , sen kolla på bondi beach,
platta håret och sen kolla på Hvmatchen ;)




Karamell tee !



äntligen har mitt älskade karamell tee landat i mitt skafferi !!
det slutade säljas i sverige för flera år sen vilket gjorde mig göarg !!
så det sälja i Paris nu !! grattis. men nu när mammi var där så köpte hon hem
4 paket :D snacka om att jag blev glad !




min underbara prinsessa !



alltid lika kul men komplimanger :)
speciellt när dom är från någon som
i vanliga fall försöker spelar arg och att den avskyr mig :) !!

Tog en liten biltur nyss, och ja, bilen är hel ! och nu ska jag börja med maten
som jag så snällt lagt en tanke på .
Och sen ska jag nog plugga lite till svenska provet imorgon , om jag har tid vill säga.

Och i helgen blir det förmodligen en lite tripp på fre-lör. och sen på söndag är det dagen
med stort D :) jag lääääääängtar !

och jag saknar min älskade prinsessa ♥


vänta är inte min grej !

att vänta är helt klart inte min grej ! inte någonstans !!
och jag vill bara bort i från denna skitstaden nu ! 

sitter och väntar på att sista delen av engelska b för veckan ska börja
så man kan vidare! och kom på nu att vi har prov imorgon IGEN !
+ att vi har bad denna veckan också , så imorgon är det verkligen
inte min dag det kan jag ju säga redan nu ! ;)



jag är sugen på kladdkaka och godis !

Allt var bra till en början


(så fick jag se ut till slut)







några av alla tusen bilder och människor

träning träning och åter träning





och jag glömde mina skor i skåpet !

sitter och kollar på Bondi Beach och äter popcorn ! :)
och blir snart galen på Storebror som har på musiken på högsta bas
precis nedanför mitt sovrum !
snart blir det träning till tusen inför söndag !

knasigt men sant !

Jag är inte bortskämd, jag är älskad :)

Sitter och väntar på engelska B, åkte in enbart för att vi hade
prov, gick faktiskt rätt bra !! men vill hem och äta popcorn
och dricka varm oboy!
och kolla på mysteriet på greveholm !

sitter men en kåt tönt bredvid mig ;) HAHAH

nervös till tusen !

borde egentligen plugga men jag orkar verkligen inte, skolan
är helt klart inte mig grej längre !!
Så sitter just nu och kollar på nått på tv4  och har precis ätit
kvällsmat, funderar på att köpa en data, en egen, bara min, min !!
så kanske allt detta tjat tar slut någon gång ?!



Och jag är så himla taggad inför söndag och super nervös !!

Dagens fråga !

Satt och funderade endel på lite priser när det gäller skor !
Så dagens fråga handlar just om det :)

Vad tycker ni är okej att lägga på ett par skor ?
(högst pris för ett par)



en sjuk bälla

Godmorgon ! :)

Hoppas ni sovit gott. :) Det har iaf jag, vaknade för ungefär en timma sen.
Ingen skola idag, skönt men ändå inte, för min hals är svullen och huvudet
värker. Så vilken föredrar man mest ??

Dagen kommer bestå av plugg och skicka efter kläder och skor hade jag väl
i tanken :) sen kolla på en data. :)

En cappuccino skulle sitta fruktansvärt bra just nu :)


att en ..



att en människa kan göra så mycket !

tylösand

Precis kollat på Kungarna av Tylösand och nu väntar en dusch
och sen en fruktansvärt lugn söndagskväll !!

snart kommer mammi hem igen

Godmorgon läsare !

vaken efter tre timmars sömna, en trött ligger bredvid och sover som en stock.
festen igår var jätte bra i början men är knappt värt att nämna mer än att:
Tack för att ni förstörde min 18 års fest !!

huset är iaf färdigstädat, fixade det när jag till slut hade fått ut alla ur huset.
några få bilder kanske kommer upp, återstår att se.

Nu ska jag försöka få sömntutan bredvid, jag är hungrig !!
och om enbart några timmar dyker mammi hem från Paris ..

ölglasen!

håret är plattat och efter mycket bråka med dammsugaren så
är det färdig städat !

Nu är Frida påväg hit också, så då ska vi ta och fixa det sista :)
Sen är vi på att ;)
ska springa ner i källaren nu och se om jag hittar plastölglasen !
perfekt till en festkväll ! dom är alltid med mig ;)

Nu måste jag kissa !


fullt ös !

Okej nu kör vi !!
råkade vara lite lat igår så hann inte riktigt med
det jag skulle så får bli idag och lyckades givetvis
försova mig lite så nu är tiden knapp ! och snart äre fest !!
och ska försöka hinna med kameran ! ;)



gammal partybild på Mig och bästa vännen Peter ;)

Godmorgon förresten !


fullt upp hela dagen lång !

Alltså det är störd hur sjukligt snygg man kan bli
så fort man drar på sig brandmanuniformen !!!!
Och det vill säga inte lite, speciellt inte han !! OP fattar ;)

Nu har jag i alla fall varit och handlat all mat tills imorgon och lite
till  och även en  ny klänningen men är fortfarande lika arg för jag
vill ha min andra !! och jag har kramp i nacken.

Musiken är på högsta volym
och det är dags för mig att städa i
stort sett hela mitt hus, kul fredagskväll !!!

nu kan jag sova härligt

Fy fan va gött ! inte den bästa matchen jag sett och hoppas
att ni inte gör det värre men fy sjutton va gött att ni vann !!
MITT ÄLSKADE HV71 !! ;)

så nu kan jag somna med ett leende på läpparna istället
för att vara förbannad och störa mig på det. Härligt !
så ska faktiskt sova nu, jätte trött och ont i huvudet efter
badet och nu matchen, GALET ! ;)

Nattinatti ♥

HV match !

kollar på HV71-Linköping.
springer just nu mellan köket och tv:n, viktigast är när Oscar Sundh är
inne och käretider vad han byter, hinner aldrig färdigt med maten.
Min bror blir la snart galen på mig för att jag skriker och pratar med
dom ! ;) ska nog åka och ta ett litet snack med dom så dom
spelar som jag vill .


gillar inte denna dagen

jag har vatten i örat, ska städa i stort sett hela mitt hus tills på lördag
och min klänning lär inte hinna komma i tid trots att jag skickade efter
det i söndags ! ååååh vad jag älskar denna dagen .

hade som sagt livräddning idag, I POOL ! och säger det,
vatten och jag var inte vänner innan och nu tänker jag aldrig
någonsin mer sätta min fot i en pool med vilja !
nu väntar en dusch för att få bort badhusdoften och sen fixa en massa.
imorgon blir det storhandla med mormor och jakt efter en ny klänning ! :(

och jag lovar att Eleonor älskar mitt humör, både förra veckan och denna ;)




gårdagens låt !

kär i skorna !

jag har faktiskt inte så mycket tid över till att fota allt och lägga
upp så kommer förmodligen imorgon ! men måste verkligen
visa skorna jag köpte idag, jag är helt kär i dom och dom
är så himla lätta att gå i trots att det är smal klack :D


superbra dag ! :)

NU är jag hemma eftern en lång men väldigt bra dag i
Jönköping med Elle, Denise och Fia :)
jagade en affär i ungefär 1 timma, för det va någon som läste helt tok
på kartan och inte lyssnade på mig ;) ta åt dig Elle !! HAHAH
Hittade i alla fall en hel del men blev lite sådär lagom sur för att skopunkten
inte hade några skor som föll mig i smaken + att dom har blivit jätte dyra.
men hittade ett par tillslut på DNA. :)
och det är faktiskt en såndär lite lagom underbar känsla när man blir påhoppad
med modell erbjudande mitt från ingenstans :)

bilder från dagen och shoppingen kommer jätte snart, så fort jag slagit mig
till ro här hemma igen :)

synd om plutten ,

tycker jätte synd om min lilla bebis som är jätte svullen i ansiktet,
mest ögat och pannan. men nu ligger han bredvid och sover, som han i stort
sett har gjort hela eftermiddagen/kvällen :)

är i alla fall jätte trött nu så ska snart sova jag också tänkte jag
för att vara pigg imorgon för en heldag i Jönköping :)



jönköping med tönten bredvid mig på bilden ;)

shoppingdags !

min lilla bebis kom hem med ett igensvullet öga, fått veta att man är
porrigare som smutsig och Elle har lyckats fixa en bil tills imorgon ;)
så imorgon blir det Jönköping med tanten för shopping ;)
är alltså ledig imorgon så då passar vi på !!
måste ju inhandla lite till helgen, det som inte sk köpas på fredag vill säga ;)

Och nu väntas Bondi Beach ;) någon mer än jag som kollar på det programet ??


världen gillar tydligen inte mig

Nu när jag precis beställt en klänning så kommer självklart
den första jag ville ha in i min storlek ! världen gillar inte mig !!

och har precis plåstrat om storebror som kom hem och hade skurit av
fingertoppen idag på jobbet, han skulle testa de nya knivarna dom fått
och slant. smartnisse.se (han jobbar på en byggfirma)

sitter och kollar på scrubs, ska snart fixa popcorn, är så sjukligt sugen på
det, varit det hela dagen så nu blir det full fart ;)


orkar inte höra skiten mer !

så fruktansvärt trött på denna politik !!! överallt är det om den där saken
och jag orkar verkligen inte höra ett skit mer om det där !

har så himla tråkigt så det finns inte, vet inte ens när jag börjar. får fråga
Elle som sitter bredvid. ska även göra upp en lista på allt som ska inhandlas
till lördag, och det är en hel del ! bara att börja, bra bälla !! ;)


TACK ÄLSKADE SIS !!!

Har äntligen hittat min klänning tack vare sis !!
Hon tipsade mig om en sida, och direkt när jag kom in dig blev jag fast !
inget snack om saken, kollade inte ens på de andra klänningarna utan jag
klicka hem den direkt och den är redan betald och klar :) !!



jag är så kär i den ! bara skor som ska hittas :)

perfekt !

sitter framför tv:n och datan, letar fortfarande, medan
min privata frissör färgar mitt hår :)
blir snart rent ut sagt galen om jag inte hittar en klänning !!!



nu kör vi på rött !

vill ha nästa helg!




jakten fortsätter !

Nu är jag hemma från jobbet och kan ju säga att vi hade riktigt kul !
Var nog inte lugnt en sekund men det va håll i gång ;) !

Så nu ska jag fortsätta min jakt på en klänning, säg till om ni vet någon
fin/snygg :) !!




sis and me

åååh, blir lite sådär smått arg !

Nu ger jag snart upp, går snart i mjukis på min fest! DUMMA KLÄNNING!
Hur sketans svårt ska det vara att välja en?? kan ju för sjutton inte bestämma
mig någonstans !! stort morr !!! Jätte arg !


kalasat klart






visar gammelfarmor vinet jag fått.

gammelfarmor:
men ooh va fint, det ser gott ut.
Jag: ja du är allt lite sugen
gammelfarmor: ja, ska vi ta en hutt ? haha
Jag: haha du vill det va.
gammelfarmor: ja morfar ser lite sugen ut
Jag: ja du också
gammelfarmor: ja ohja.

hon är så söt. men fick ha mitt vin ifred och det ska förbli oöppnat,
i alla fall tills nästa helg, ;)
hittade ingen tårta jag ville ha när vi va i stan så köpte kladdkakor och pyntade så fint
med godis, söt jag är !

har i alla fall haft en bra födelsedag om man bortser tidningen.
fick massa blommor, det gillas, pengar, vin biobiljetter och sen lite till körkortet.
Så nu är jag helt slut, var ju någon som höll mig vaken ett x antal timmar inatt via telefon.
gulligt ;) haha men stört kul! 
blir snart popcorn framför en film, hann även med att se HV matchen ! åååh jag längtar tills
vi står där och hejjar på dom Lissie !

mmmm sugen !



mmmh är så sugen på fest !! nästa vecka kör vi folket, ;)
den typiska festlåten..

dagens shopping





Nya kläder

sitter och kollar på när mammi lagar maten som jag bestämmt :)
hittade en jacka och två halsdukar, hittade det jag letade efter.
och sen blev vi stannade av centerpartiet, som bjöd på tårta. den var god :)

bilder kommer snart, maten är färdig och jag är hungrig !!

Grattis till mig

ÄNTLIGEN !! så är jag också 18 ! ;)

telefonen har varit i gång hela natten och nu också ;)
och nu väntar frukost sen stan en sväng med mammi,
tårta here i come !! HAHAH


snartsnartsnart

Hemma igen, sitter framför tv:n, kanske blir ut en sväng, vem vet ?? ;)
Riktigt bra dag på jobbet, som vanligt med Ann-Marie !! HAHAH

Och nu är det drygt två timmar kvar tills jag är 18 !! lycka !





hittade tre bilder från OP dagen ! knasig regnig dag...
( fortfarande jag i vitt )

jobbtime

Nu drar jag och jobbar, hemma kvart över nio typ.
men skulle just nu hellre stanna hemma och sova, stört trött !
men får göra det bästa utav kvällen.

du är typ störd !

Lottade ut våra APU platser innan och grattis, 7 st som vill vara på
akutmottagningen och IVA, kuuul ! inte en chans tänkte jag men
jag fick IVA, göttans ! Och jag fixade så Elle kom in på akutmottagningen.
Fanns bara en plats på varje.
Glad för den men sen va det en liten tönt som slängde ur sig en förbannat
dum kommentar som förstörde resten av dagen !! smartas !!

Så nu sitter jag och väntar på bussen, ska jobba vid kvart över fyra.
Sen blir det nog en lugn kväll om ingen kommer och hämtar mig.

IMORGON ÄR DET MIN FÖDELSEDAG !!!



latmask !

Ligger i sängen och kollar på någon film
och HV matchen :D kämpa mina älsklingar !
Är för övrigt jätte super trött så somnar snart så detta
är sista inlägget för idag. Och imorgon lär det nog inte heller bli
så mycket bloggande för skolan först, sen jobba mellan fyra och nio.
Men ska försöka klämma in några inlägg :)

Sov så gott nu söta läsare ! nattinatti ♥


myskväll!

Håller precis på att skala äggen, sitter alltså och ska äta kvällsmat
framför IDOL :)

Många som kollar på det ??

mina älskade ...

Mina älskade grabbar , mitt älskade HV71 !!





jätte sött i latlockar !





Har ÄNTLIGEN hittat min älskade låt igen som jag helt tappat
bort namnet på ;) heter det så förresten ??? skitsamma
den är tillbaka hos mig igen i alla fall :D
Och jag är faktiskt fruktansvärt vacker i mina såkallade
"latlockar", orkar inte stå och locka håret så blev massa bollar på huvudet
och naglarna är nymålade, och jag förstår inte detta, men varje gång och
då menar jag verkligen varje gång så lyckas jag spilla överallt !! typ.
Dom blev jätte jätte lila ...

Behöver Eran Hjälp!

Har nu hittat två klänningar jag fastnat för men vet inte vilken
som jag ska köpa :S vill i alla fall ha någon på min fest.

Så ställer frågan till er, vilken tycker ni?

1.



2.

hård träning !

Okej folk, nu är jag ganska så jätte trött på att ni ändrar mina inställningar
på mobilen hela tiden så från och mer nu stannar min mobil hos mig. ! :)
Och nu så drar jag och tränar rätt så rejält !

Återkommer med mer inlägg senare :)


dags nu kanske ??

åååh vad mätt jag är !! har precis smällt i mig massa mat, men nyttig ;)
ligger nu helt utslagen i sängen och funderar på att skicka efter klänningen till min
18års fest, kanske dags för det nu ?? 4 dagar kvar till jag fyller stor, som mammi säger :)
men börjar tvivla lite på klänningen, ska jag ha den eller inte ?

har ni något förslag på fina klänningar som passar till en 18års fest ??

ska iaf ha en "tubklänning
"


bondi beach

När okända människor kommer fram till mig, vill prata, ta bilder och
grejs tack vare bloggen och när folk kommer fram och säger att dom
bara måste hälsa på mig gör att jag är så vacker,
det är sån som får en på bra humör :)

Sitter framför Livräddarna på Bondi Beach och äter ostbollar ;)
så älskar det programet !!!




mitt hår är lockigt men jag var ute i regnet ;) och jag är sötast !!

önska mig lycka till!

kanske dags att ta tag i saker och ting nu ???
börjar med att laga mat och sen försöka få E på bättre humör !!
ett lycka till skulle nog behövas.


----

Hemma, hade egentligen en lektion till men jag klarar inte den.
Måste verkligen få ordning på mig själv. Men det verkar inte gå
så jätte bra för det första jag kom emot va arga kompisar,
för något jag inte ens gjort. så himla trött på detta !! Är ni arg
så kom för sjutton med en anlening !!!
åh !!!!!!!!!!

söt när jag sover




Detta regn alltså, blir så himla trött på det. !
här bara öser det ner. och jag är jätte trött.
fick lite sovmorgon idag bara för att storebror kör bil idag.
Får se hur länge jag är i skolan, mår inte bra någonstans
idag :S så det är en bra fråga. !
Ska nu vandra mig bort till köket för frukost och sen fixa  i ordning mig.
Hur kommer eran dag att se ut ??

trött på arga människor !


han älskar mig

Kände verkligen hur mycket min bror älskar mig
när vi åkte till restaurangen, jag i pyjamas, och hämtade mat !
han gillade att inte! och jag bryr mig inte ett skit
så sitter nu framför tvn med pizzabröd,pizzasallad, kebabsås och mjölk :)


städningsdags !

Nu är det dags att ta en sväng med dammsugaren och tvättmoppen.
Inte det roligaste med måste göras.

Sen blir det hårdträning till tusen ! nu fasen ska här kämpas...



frukost time

Frukostdags hos mig , ostfrallor, stor kopp te och
Mr Bean ;) kan det bli bättre ???


<3

Snart ett halv år sedan du försvann :(  saknade är fortfarande lika stor!
kommer alltid älska och sakna dig min fina.

Ibu merindukan Anda

det bästa utav saken

De flesta hockeyspelar är mmh !!
det enda negativa är att det tar upp så sjukt mycket tid
och finns inte så mycket tid över. Något jag redan märker.
Men aah, man får göra det bästa utav saken :)



kamera kanske ?

Har precis kollat klart på Flickan som lekte med elden
och Luftslottet som sprängdes. Helt okej filmer men inga jag kommer
kolla sönder.

Och har kommit på att jag måste skaffa mig en kamera så även JAG
kan fixa lite bilder från alla mina äventyr.

gårdagens förklaring

Tja läsare ! eller nått ;)

Kvällen igår va bra på förfesten, sen när vi väl kom till hotellet blev
det annat. Vet inte när jag vart så fruktansvärt förbannad senast ?
Tack för att ni förstörde kvällen!
men slutade lite bättre i alla fall, och gick sen ut på torget med några och käkade
fetamat ! * köpte pommes och kebabsås till mig, muuuuums ! den typiska festmaten i stan
en fredagsnatt ;)

Har sjukt ont i axelmusklerna, heter det så ?, skitsamma dom värker och jag kan knappt
röra mig, orsaken till det är dragkampen igår.
Så ska snart fixa popcorn och lägga mig framför en film och inte göra någonting, har
redan gjort nytta för idag ;)


bild från när vi disikerade njurar :S


snart vidare för fest !

hade väldiga problem med kvällens outfit ! så överlämnade det helt
åt Erik, och skorna han valde råkade jag gå sönder klacken på
så skorna fick jag välja sen för orkar inte riktigt klacka om dom nu.

så från skogsmulle i gummistövlar till partypingla !








tagga hotellet

Hemma efter en, aah va säger man ?? dag med OP.
orkar inte ens berätta om den, blir bara arg då.

så nu plattar jag åter igen mitt hår som blev vågigt ute i regnet,
men ska snart locka det ;) sen får jag nog lägga tusen timmar
på kläder och smink.

hur ser eran fredagkväll ut ?


Vad gör vi ? nu kör vi !

klar för att åka, vänta bara på att bror ska bli klar !
och nu är jag redo för att utklassa OP2 och OP1 ;) nu kör vi tjejer !! + Dennis





och stövlar på det ! ;)

dåligt väder

Godmorgon !
vaknade av regnet som slog mot fönstret.
kul att ha utedag i detta ?! men vi får göra det
bästa utav det. skrev ju som sagt kläder efter vädet.

ska snart vandra mig bort till köket för frukost och sen fixa iordning
mig för en bra dag med alla OP ;) kommer bli awsome för det är ju
vi som fixat ihop den. Hoppas alla ni andra får en bra dag!

(bloggar när tiden finns)

Broder Daniel får göra ännu denna dag !
mums''


myskväll

sitter framför Idol, nyduschad med en stor kopp te :)
mums. nu saknas bara en pojkvän..
ska ta att sova efter idol, ögonlocken är super tunga !!

(och angående bilderna från idag, jag förstår mig inte riktigt på nya makapärer
så har inte lyckats få in dom på datan än :S)

myskläderna och glasögonen åkte på nu ikväll.



stört va kort mitt hår såg ut på bilden

ingen rubrik

Ja vad säger man ?? jag är trött, somnar snart. så kanske man säger.
Slapp dag +disikering (stavning) av njurar, knas och illaluktande !!
bilder kommer när jag orkat koppla in kameran.

Imorgon är det den såkallade aktivitetsdagen vi OP3 har fixat ihop
åt resterande OP. hoppas på bra väder. Och på kvällen sen
är det fest igen, och denna gången drar vi till Hotellet. ! ;)
Och idag är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller 18 ! ;)

Och mammi tvingades till att köpa ostbollar till mig idag, mums!
så ska snar öppna påsen och sätta mig framför tvn. man har rätt
att gotta sig ibland. :)


helt tomt!

Ni får ursäkta mig kära läsare för den
dåliga uppdateringen idag men jag är helt tom i huvudet !
vet verkligen inte vad jag ska skriva om, naglarna fastnar
också i tangentbordet för er som ville veta.

Aja min kväll såg ut som sådan att jag tränade och tränade och tränade,
fixade massa och sen  åt. Blev Idol sen, eller såg inte hela men lite.
Och nu ska jag sova, sjukligt trött. så godnatt mer er :)

Hahaha jag har verkligen tråkigt

Läste lite ut den där boken jag fick av killarna, den boken är rätt gödig !
och för att göra det klart för er så är jag inte ett dugg intresserad utav det
men klart man lyssnar på snyggingar. Aah i alla fall, läste att vi INTE firar
julen för att den där Jesus föddes då, för han föddes i oktober, det vi egentligen
firar är att solen "föddes" då. HAHA jag har verkligen tråkigt.
jag har så sjukt mycket som jag ska fråga dom nästa gång dom kommer! haha.




fixat och klart

hemma, precis fixat naglarna, håret är plattat och jag är helt slut. !
somnar nog snart. blev guldskimrande på naglarna idag, helnöjd !
Kollade på Idol också, en härifrån som var med och han va sjukt bra !!! :D
tyckte väl att jag kände igen honom.

Nu ska jag stänga av allt här och lägga mig framför en film. Godnatt alla söta läsare !



kvällens planer

byter om från klackskor till gympaskor, drar på mig knäskenan
och drar ut och springer en runda.
sen blir det duschen, mat, platta håret och sen fixa naglarna.



wohooo !

fick nyss meddelande om att min studenmössa är beställd och
rapporten skickad till tillverkningen ;) mums !
men stör mig på att jag inte få den och kläderna förrän i februari/mars !

efter lektionen idag drog jag och Elle till skohuset, köpte faktiskt inga
skor denna gången utan väntar tills helgen. otroligt för att vara mig
men det vart nära ;)




oh just det ja ! angående den konstiga uppdateringen idag så har jag en anledning.
Bloggen strular IGEN!! måste verkligen anlita någon som kan fixa det när det är nått problem.


go dag och sminktips

sitter nu hemma framför tv:n och väntar på maten.
fick skippa sista lektionen idag och fixa igen det imorgon.
inget jag lider för ;) för det är ju jag !

aja. tänkte svara på en fråga jag fått några gånger och det är.

Vad jag anväder för att min ögonskugga ska hålla så länge på dagen.
SV: Jo grejen är den att jag har inte slängt ut massa pengar på sånadär grejer som
är speciellt gjorda för det utan jag lägger på extra mycket flytande concealer istället.
men tänk på att den absolut INTE får vara för mörk. Smeta inte ut den utan "dutta" ut den!
lägg även samma under ögat.
sen är det bara att börja med ögonskuggan :)

så himla onödigt !

Kom till skolan och va precis påväg att vända. hallå vad gör jag här ??
har en lektion mellan halv tio och halv elva. sen en lektion mellan halv tre och halv fyra.
så fruktansvärt onödig dag ! funderar starkt på att dra och shoppa istället och sen
åka hem till mammi .

ska göra min engelska inlämning nu sen sticker jag nog, eller kanske efter tio då
affärerna öppnat ?

 

göhett !

jag har kommit på två saker !!

många brandmän är gösnygga!! (killar)
och det enda negativa med klackskor är att det blir så fruktansvärt långt ner till backen :S

och det är sjukt vad trött jag har blivit, håller på att somna redan vid 19.00
på kvällarna :S

även jag har mina stunder ;) väldans gammal bild.


Konstigt men kul.

Har nu haft en söt, men väldigt ointessant predikan för mammi ur den konstiga boken som grabbarna från Jehovas vittne springer runt med här hemma. och vad har vi nu lärt oss från detta mammi ?? jo att Jehovas vittne inte är någonting för oss och att att enligt dom, heter Gud Jehova och ska uppfylla ALLT han sagt i biblen. Fick oss en hel del skratt. Tack för det grabbar :)
Det dumma med det är att dom är snygga :S

Och just det ja. Har jag någonsin nämnt hur mycket jag älskar min mamma ??


helgens bilder från förfesten.

Här kommer några bilder från förfesten i fredags. Vi lyckas aldrig riktigt
få några bilder från själva festen eftersom alla försvinner från varandra :P



















märkte att jag av någon anledning va med på många bilder :S
och om nu inte la märke till det så är jag den i vitt ;) vilket ni säkert redan visste.


Tv mys med mammi

Sitter och kollarSåld på hus med mammi.
skickar även efter lite kläder. mums ! bilder kommer senare.

ställde mig och bakade paj till mig och mamms innan, gud så gott det va!
men den är redan slut tyvärr. Ska snart gå och duscha och sen plugga lite.
kvällen består av popcorn och film :D

 

suttig helg !

Godmorgon folket ! sovit gott ??

dagen ser ut att bli lika tråkig som igår, orka !! ska försöka få någon att
komma hit eller åka iväg en sväng, palla vara här .
måste plugga endel också, tråkigt för det är filosofi.
snacka om att dagen kommer vara emot mig och att jag vaknat på fel sida.
rädda min dag någon!


10 sanningar

  1. Har sjukt bra självförtroende.
  2. Sömnproblem.
  3. Är jag själv och möter ett gäng militärer går jag åt annat håll.
  4. Bär på en stor hemlighet.
  5. Är galen i Sex and the city.
  6. Har fortfarande prislappen kvar på vissa kläder som jag köpte för längesen.
  7. Avskyr att vara själv.
  8. Rädd för alla småkryp, ormar och fåglar.
  9. Har mer skor än alla andra i familjen tillsammans. Vilket jag älskar !!
  10. Använder väska, skor samt smink efter kläder.

gammal bild


...


mår som man förtjänar

vaknade upp av att jag inte kunde röra huvudet. fet bula i bakhuvudet och en
i nacken, aj jätte ont !!!! och massa blåmärken på armar och ben
men fasen så kul det va igår ;) och jag har nu kommit på att jag har en tendens att
alltid försvinna från dom jag är med.
tog inga bilder igår så bilder kommer när jag fått dom utav Helena.

har även ont i fingrarna sedan igår då jag kom hem och Lillan kom springande mot mig
och jag på nått vis "vrickade" fingrarna när jag skulle lyfta upp henne.

har precis ätit frukost och ska ta på mig kläder för att snart ta med mig Lillan
och mormor på en liten tripp. hemma runt tolv ungefär sen blir det
bara till att ta det lugnt resten av dagen.


tagga fest !

gratis är gottit ;)

och nu fasen människor taggar vi fest ! musiken är på max, lärarna slänger snart ut
oss men inte lipar vi för det för vi är OP3


vet egentligen inte va...

vet egentligen inte vad jag ska skriva för är helt slut i huvudet ! . :S

hade iaf ingen psykologi idag så Nilla, Frida, Eve och jag åkte till skokanonen
och Ginatricot. köpte ett par supersnygga stövlar ! 500:- fattigare ..
och sista lektionen var sofi och jag jätte trötta, satte oss i soffan och skulle fixa med
insulinsakerna vilket inte gick så jätte bra, men aja, det fick gå.
mobilen är super och jag är fortfarande lika nöjd ;) !

Imorgon är det som sagt fest till tusen efter skolan. Nillans 18års fest / förfest. sen vidare
till Backen ;) sista för i år så då slår vi till på stort !!






ber så hemskt mycket ...

Bäst Läsare !

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering idag
men jag har verkligen haft fullt upp hela dagen.
Och nu ska jag gå och lägga mig ! återkommer imorgon !
godnatt <3


mmm i love it

fått hem mobilen nu och jag verkligen älskar den !
lite knep och kans med den i början men börjar nu lära mig :)
Min storebror va snäll och hämtade mig när jag slutat, så jag kunde hämta mobilen.
 
jaha hur har eran dag varit ?? :)

RSS 2.0