gott nytt 2011

2011, jaha nu vart det året här också. Och jag hoppas det kommer bli ett jätte bra år, men det
har vi redan bestämt att det ska bli :) det började jätte bra i alla fall, hehe
Hoppas ni hade det bra igår på nyårsfirandet, hur nu ni är firade in det nya året och ut det gamla :)

Just nu ligger jag i sängen med en jätte trött R bredvid, med förståelse för vi somnade inte förrän vid
typ halv 4 inatt , oops ..
Och vårat nyårsfirande blev inte riktigt som vi tänkt oss, eller när vi var ute och åt var det jätte bra,
så himla mysigt, trevligt och jätte god mat. Men det kan inte vara annat än bra när man har R vid sin sida :)
Sen gick vi vidare till en kompis, där det blev lite för mycket för vissa (inte för oss) så vi sa det att vi
kunde lika väl varit hemma och bara tagit det lugnt med gottit och mys. :)
Så idag blir det bara att ta det lugnt och ha en mysig dag.


Kommentarer
Postat av: R

Tack själv Älskling<3

2011-01-01 @ 16:53:02
URL: http://gabriiiella.webblogg.se/
Postat av: michelle

va fin blogg du har & jättefina bilder.

kolla gärna in min blogg, och försök och följ den. :D

ha de bra. ;)

2011-01-01 @ 18:35:43
URL: http://michellebergstroom.blogg.se/
Postat av: malin

Gott nytt år! :D

Nu byter jag tillbaka till min andra blogg igen! Skriver detta till alla som jag har lagt till på bloglovin! Förhoppningsvis har du kvar mig på bloglovin, annars lägg gärna till mig igen ^^

Kram

2011-01-01 @ 21:12:44
URL: http://malineannamariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0