25/8

min älskade lilla Miila får stå för bilden :)
 (jag råkade komma med lite på hörnet)




ännu mer nya kläder är efterskickade och jag njuter till max '' finns inget bättre än nya
kläder, skor och väskor :) (bortsett från miila och emil)
dagen har förövrigt varit riktigt seg och tråkigt, aldrig mer historia för min del ! byter imorgon.
sen när man kommer hem är det inte mycket lugnare , prat hit och dit , spring runt benen
och massa tjat , hungrig , hjälp mig, gör det, men nu är det äntligen lugnt , alla sussar kudden utan jag som
jätte snart ska dra mig till säng och sova :)
Imorgon blir det kortdag i skolan , sen fika med emil en snabbis i väntan på bussen , sen hem, förhoppningsvis för att slappa , som det säkerligen inte kommer bli mycket utav. :S :) that's life''
jahanehe folket , sängen skriker på mig, natti natti :) pusss :*

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hej! Det är så att jag håller på och gör en liten undersökning hur svårt / lätt det är att få kommentarer & läsar. Så jag tänkte bara be dig en tjänst att kommentera en "normal" kommentar och sen lägga till mig på bloglovin. Lägger till dig med, om du vill. :)

2011-01-20 @ 16:24:20
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0