hemma igen.


nu är jag hemma och modemet är fixat, skönt skönt.
nu ska jag slänga in en riktigt stor uppdatering enda
sen i torsdags tänkte jag.

torsdag: skolan och sjukgymnasten, gick dit av två anledningar:
ryggen och knät. men glömde prata med henne om ryggen givetvis
så nu blir jag snart galen på den.
fredag: skolan först , sen va det den såkallade bakhelgens början.
efter skolan gick jag, lollo , emma och eleonor till willys och handlade allt
vi skulle ha , sen gick vi till emmas familjs lägenhet och fixade lite, sen upp
till elle för att sedan där fika och sen börja baka. den dagen blev pepparkaksdegen
gjord , någon fudge som emma och lollo misslyckades med två gånger (?) sen lite
marsipan saker. efter det kollade vi på bonde sen blev det lägenheten igen och sen sticka
och köpa pizza. väl tillbaka i lägenheten kröp vi ner i sovsäckarna och började äta och snacka.
blev jätte mycket skratt, tårar och sura miner. vid 5 fick jag dom andra att sova!!! äntligen!
lördag: vaknar av lollo som säger att vi inte får sova längre. gjorde i ordning allt och gick hem till elle
för att äta frukost och mysa lite framför greveholm, sen började det igen. den dagen gjorde vi
pepparkakor + hus. lussebullar, kola, knäck och drack massa glögg.
sen senare på eftermiddagen gjorde vi kycklingpaj. sen va det tid för mig att åka hem till minifamiljen igen :)
helgen vart helt bra , bara att jag va tydligen ivägen hela tiden och satt på en stol en hel del tid.
när jag sedan kom hem blev jag sjuksjuksjuk!! och nej!! inte utav degar och sånt , för åt inte mycket utav det!
somnade mycket tidigt den kvällen''
söndag:4:e advent. vaknade sent, mycket skönt att sova ut. gick efter frukosten
upp till mormor med hennes julklappar, fick sedan ryck och då tryckte vi in oss i bilen för att åka
till karamellkokeriet i mariannelund. ååååh va mycket gott det fanns! mormor slängde ut 400 kr
på godis :S knas knas , men man lever bara en gång :) köpte även ett tee där , mycket gott. eller mormor
gjorde åt mig.
sen på kvällen fixade vi lite i sovrummet, speglarna och hyllorna åkte upp :) mycket mycket bra :)
sen va det tid att lägga sig och sova.

fullspäckad helg så det va inte klokt!

Kommentarer
Postat av: Elle

Du var verkligen inte ivägen Bällabus <3 De e bara så svårt att trängas i ett kök och när alla ska göra allt samtidigt :S Men jag tycker de gick bra i alla fall :)Helgen blev hyfsat lyckad och något i stil med vad jag hade tänkt mig!!

Ps. Måste bara säga till dig med att jag verkligen gillar din blogg. Den är så HELHJÄRTAT och äkta Gabriella som det bara kan bli och det år mys pys <33 Ta hand om dig vännen du är värdefull

2009-12-23 @ 00:01:32
URL: http://mybeautifultruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0