riktig hård klagdag!


nu är jag hemma , ligger i sängen och kollar på tv, är lite lugnare nu.

dagen började med att jag försov mig , vaknade fem över sju och bussen
går fem i halv åtta , ingen frukost för min del hemma utan fick bli i skolan.
när jag kom till skolan hade vi massage och det börjar bli tråkigt, fick inte ha
en vanlig massagebänk utan fick ligga på ett bord, hur skönt va det på en skala??
på svenskan började helvetet, mer om det säger jag inte men kul va det inte.
fortsatte över till social omsorg, åhh!! där va det tävling , och sjukt dåliga förlorare som vissa är
så va det inget kul.  sjukhuset ringer och säger att jag har tid på torsdag 10.30, tacktack.
ännu mer stress! sen när jag kommer hem så är det inte mycket bättre, tjat,
spring och kläng runt benen.
nu är det lugnare och har äntligen kunnat lägga mig och slappna av framför tv:n. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bara en lek, inget att ta så seriöst.

2009-12-15 @ 22:34:03
Postat av: bälla svara

det vet jag väl ??

2009-12-17 @ 08:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0