utedag i snön


förlåt för dålig uppdatering idag men har haft fullt upp :)
efter frukosten va vi ute och lekte i snön en stund och sen
tog vi en promenad, ni anar inte hur fin blick det är att se Emil
men en barnvagn :) det va jätte mysigt , lillan ramlade på hala fläckar
lite då och då men inte gråter hon :) trodde hon skulle börja gråta vissa
gånger men säger bara "oj" och räcker ut armarna för att
man ska lyfta upp henne igen:)
när vi kom hem fixade vi lite middag.
sen blev hon så trött så vi satte på Anki och Pytte, sen va det lekstund igen..
så det har varit fillt upp hela dagen idag. nu är det lugnare
så ska snart hoppa in i duschen.
Imorgon åker vi till stan vid halv 10 , handlar lite och sen vidare till emils mamma,
så imorgon blir det nog ingen uppdatering alls !
Igår när emil kom hit fick jag min julklapp , en klänning som jag såå länge har
kollat på men inte köpt pga priset. snacka om att jag blev glad :)

puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0