snart hem till mammis!

precis ätit lite middag efter en lång dag på jobbet.
så ska åka hemåt mammit en sväng om en timme ungefär !

gårdagen var jätte trevlig och bra ! efter jobbet mötte elle och jag upp
babe så gick vi och handlade lite mat och fixade middag.
sen mötte vi upp Ida, emils syster, så gick vi och köpte glass, mysigt !
sen åkte Elle hem och vi andra gick hem till mig, ida stannade inte så länge
så emil och jag stängde på en film , jätte läskig :S

imorgon kommer babe hit igen och sover här, plutten ! :)


Kommentarer
Postat av: thilda

fin blogg! :)



kommentera, läs och kolla min blogg och kanske följa den? :)

om du följer den, så följer jag din! :)

2010-04-27 @ 21:12:36
URL: http://thildasundelin.blogg.se/
Postat av: bälla svarar

tack så mycket :)



ska kolla den :)

2010-04-27 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0