dagens största problem

har varit själv hemma ett antal timmar, men inte längre.
aah i alla fall. Min storebror va iväg och skulle köpa bil och så
ringer han och säger att jag måste föra över pengar från det ena
kontot till det andra för att han inte får ta ut så mycket pengar. (?)
aldrig någonsin fixat med såndär internetbank dosa och grejs så sitter
i ungefär en halvtimma med bror i telefonen och försöker. och mammi va på
jobbet och kunde inte svara när jag ringde från min mobil. men till slut
lyckades jag
, hade skrivit en siffra fel :P hahah
så nu är han hemma, med en ny bil och han är överlycklig :D
och jag är glad för jag är inte ensam längre :P

Imorgon efter skolan kanske det blir en tripp till Jönköping med mammi,
om jag orkar och har tid :) lite shopping hade ju inte varit fel .


Kommentarer
Postat av: johanna

fin blogg allt bra me dig?

2010-08-27 @ 12:11:57
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/
Postat av: EMELIE SEHLSTEDT

Hejsan! Jag heter Emelie Sehlstedt.



Jag kontaktar dig för att jag är intresserad utav ett litet samarabete med dig och din blogg.

Jag jobbar privat som hårförlängnings frisör i Jönköping och erbjuder isättning av hårförlängning till kanon billiga priser & garanterar mina

kunder ett perfekt hårsvall.



Min annons ligger uppe under kosmetik & hårvård på blocket: http://www.blocket.se/vi/29200797.htm

och jag bifogar även några bilder på kunder som jag har gjort hårförlängning på. Håller även på att fixa en hemsida där jag ska lägga upp

bilder på alla kunder som en portfolio.



Mitt erbjudande till dig är:

Jag skulle kunna ge dig en hårförlängnings isättning för bara 299 kr om du medtar eget löshår, eller en isättning + hår för endast 699 kr med metoden weaving, sy fläta

som är den populäraste och minst slitsammaste metoden på marknanden. Det innebär att jag flätar små hårda flätor och sedan syr fast löshåret i dem

med trens. Detta sitter i mellan 2-4 månader och känns precis som sitt egna hår och det gör även så att ditt egna hår växer snabbare under tiden du har det isytt.

Så vill du att ditt egna hår ska sätta i gång & växa och samtidigt ha långt snyggt hår undertiden är detta perfekt för dig.



Ordpris: isättning med eget hår: 449 kr & isättning + hår: 900 kr

(andra salonger i stan som ex.Afroshop, tar 1000 kr för själva isättningen, så jag är väldigt billigt)

Det jag hade tänkt mig i utbyte är att du skulle blogga ett inlägg om min tjänst och visa bilder på resultatet i din blogg.



Du får gärna ta med dig vänner som också är intresserade

så kan jag göra ditt hår gratis om du har 2-3 vänner som vill sätta i.



Är du intresserad? så kan vi boka in dig på en tid.





[email protected]





Mvh/Emelie

2010-08-27 @ 12:39:48
Postat av: Alice

fiin blogg gillar din stil :)

2010-08-27 @ 14:17:42
URL: http://livetienburk.blogg.se/
Postat av: A princess diary ♥

Hej snygging!



Jag har "Veckans blogg" just nu där du har möjligheten att vinna en länkning & även en söt cardigan ifrån H&M värde 199kr. Perfekt nu till hösten!



Lycka till.

xoxo, Ida



Direktlänk till inlägget: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html

2010-08-27 @ 15:34:07
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: Ah

2010-08-27 @ 16:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0