världens sämta tur!

blev en springrunda innan, eller vet inte om jag kan kalla det springa men aah,
det va meningen att det skulle va det. hade knäskenan på mig men gjorde ändå så ont
så hade jag haft mobilen med mig hade jag ringt efter hjälp. så imorgon blir det att ringa läkaren
för detta går inte längre, blir bara värre och värre.  

nog om det. dagen har varit bra ! väldigt slö och så men har slipat, målat och fixat lite annat så
har varit rätt bra ändå trots tröttheten. så nu väntar en skön dusch sen sängen.

(knäskenan, fast min e röd/svart!)
super bra, rekomenderar den starkt till er som behöver extra skydd!


Kommentarer
Postat av: steffi

hej skit fin desing hur gjorde du den ??

PS. gillar din blogg , besök gärna min och komentera det jag har skrivit :P

2010-08-03 @ 08:50:43
URL: http://steffilatina.blogg.se/
Postat av: lissie

knäskenan är ungefär som min :D klarar mig inte utan den! den går åt till cyklande, tränande och promenix ;)

2010-08-05 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0