ibland är jag bra vacker !

Där var min sista dag på IVA och jag har haft det jätte bra. Och idag har varit den med stressigaste och
mest akuta dagen under hela perioden. Helt makalöst, vet inte när jag sprang så mycket på jobbet
senast ?
:S så är helt utmattad nu, tur att jag ska åka hem till mamma då :)

Och direkt när jag kom hem gick brandlarmet (gjorde det även på jobbet) och de enda som kan stänga av
det är brandkåren med de kom inte :S men det fixade sig till slut på något vis.. sen gick jag till apoteket
och sen pratade med mitt ordinarie jobb.
Och nu packar jag det sista inför hemfärden mot mamma :)

Såg nu att klänningarna jag skickade efter igår redan är slut :o , tur jag skickade efter dom ingår istället för
att vänta :)


Kommentarer
Postat av: bex.

yes :D

2010-12-16 @ 17:22:54
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

okej vad skönt att höra :) nej jag är jätte förkyld så det är ganska dåligt med mig :P

2010-12-16 @ 22:13:39
URL: http://Viktorias.nu
Postat av: Lisette

du är riktigt vacker sötfis :D !

2010-12-29 @ 12:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0