tid för sammanfattningen

nu har jag varit upp hos mormor och lämnat en överraskning :)
och nu ska jag skriva ner våran helg hos emils mamma :)

I fredags åkte vi dit vid halv 3, mötte ida en stund och gick sen hem
till lägenheten.
på kvällen gick vi alla ut och åt på restaurangen som Ida jobbar på, mycket god mat
och efterrätt som bara jag åt (?) haha. sen gick vi och hyrde film och sen hem till lägenheten
igen och kollade på film och åt lite godis, eller jag och Ida åt !
på lördagen sen när vi vaknade gick Ida till jobbet och vi andra åt frukost och tog sedan en sväng
på stan.Köpte en väska till mormor för hon är vansinnig på den hon hade så nu fick hon en ny, jätte fin!
blev en fika på det också. sen gick vi hem och slöade framför tv:n och Ingela gick till jobbet.
På kvällen lagade vi lite mat och satt framför tv:n, Ida hade även modevisning för vi skulle bestämma vad
hon skulle ha på sig på kvällen.  Kollade på robinsonfinalen och helt rätt person som vann tycker jag !
inte mer med den dagen.
Söndagen blev helt slapp, god frukost och sen en lång promenad i kalla staden !! svinit kallt!
hyrde ännu en film och handlade lite mat. på eftermiddagen kollade på "när mörkret faller" och lagade sen
Tacos ! resten av dagen blev seg i soffan !
Helt mega mysig helg med bäst :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0