aj ont aj .

att mitt knä aldrig kan bli bra ! spelar ju för sjutton ingen roll hur mycket jag tränar,
det blir inte bättre ! kan inte min läkare bara fatta det ! får ta och skaffa en ny läkare.

nu är jag i alla fall hemma från jobbet. sitter och äter vattenmelon och äpple, mumma !
ska snart ta och sova för börjar vid 8.00 imorgon. sen blir det att börja fixa sovrummet,
ser förgräsligt ut nu men i helgen blir det äntligen fixat ! :) ny garderob !!!


den dumma garderob jag har nu, men den är på tok för lite. !
( plus lite annan skit bredvid
 )



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha en garderob blir aldrig stor nog för en tjej! :D

2010-07-29 @ 22:40:39
URL: http://nattstad.se/rumpen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0