ledig dag

Fick en kommentar utav Emelie innan där hon skrev att en garderob aldrig blir stor
nog för en tjej. Du har helt rätt !! finns aldrig tillräckligt med plats ! :)

Nu är jag iaf hemma från jobb och marknad. jobbade till halv 5 idag sen hängde jag med mamms på
marknad. träffade Lissie pluttan, super kul ! :) och köpte såklart doppade munkar :)
och imorgon är jag äntligen ledig en dag, men lär nog inte bli så lugn ändå.

Sitter framför tvn med lillebror som promt skulle se "fredag den 13" hatar filmen men eftersom vi nu
är ensamma ett tag så är jag snäll och sitter här med honom. vet i sjutton vf han ska köpa filmer som
han inte vågar. men inte tänker jag kolla, bloggar ist :)


Kommentarer
Postat av: silvana

grymt söt bild i headern! :)

2010-07-31 @ 00:43:24
URL: http://ssilvanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0