Goood dag !!

Blev inget skrivet igrå för när jag skrev så laggade datan och sen hann jag inte
börja om !  morr ''

Aja, igår var det skolavslutning, meningslös ! sen träffade jag en kompis, sen hem,
äta massa god mat sen gjorde jag mig i ordning och sen körde mamms in mig till Joakim,
hjälpte honom plocka ut i bilen och sen drog vi och hämtade Kim och sen vidare till sävsjö.
Kim skulle vara dj på studenternas fest så var med honom där, så fruktansvärt kul det va!
helt stört så kul! sen åkte vi hem till Kim , kollade på alvin och gänget, lagade mat och
sen somnade vi!

Idag fick han ryck och började städa, sen drog vi ner på studenten, ååh jag vill också ta studenten!
bara ett år kvar och det fixar vi OP08 !!!
sen åkte jag hem till mamms så nu sitter jag här och har ätit upp någons godis, vet inte vems men det
stod så bra och passade bra i min mage ;)

Kommentarer
Postat av: linnéa- personlig fotoblogg

hejhej, hur mår du? (:

2010-06-11 @ 19:53:34
URL: http://linnesa.blogg.se/
Postat av: bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

Hej, jag undrar om nån vet hur man för över sina brusches från photoshop till tex ett usb minne. Asså om man inte vet vart alla brusches ligger på sin data förutom när man öppnar ps så finns dom där nån so´m vet hur man för över dom från ps till usb minne tex? Skulle va jätte snällt om den som vet förklarar för mig!

2010-06-11 @ 20:02:58
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0