lugn kväll

- En person har anträffats död i det hus som på söndagskvällen började brinna vid ........ i Nyboholm, Kvillsfors. Kroppen var så förstörd att man inte kunnat avgöra om det är en man eller kvinna. Den kvinna som bodde i huset saknas dock.
Kroppen ska nu undersökas av rättsmedicinare för att man ska kunna få fram identiteten.
Det var vid 21.10-tiden på måndagskvällen Familjen i ett grannhus något hundratal meter därifrån såg svag rök från baksidan av de aktuella huset varefter man slog larm.- 
vi tänker på er  ♥

har jag varit i stan en sväng med mormor, hon skulle klippa sig och nu har jag precis ätit lite mat
och slagit mig till ro framför tv:n. och kvällen blir lugn, och imorgon börjar jag jobba vid 8-16.00.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :)



Vilken fin och bra blogg du har!



Ha det bäst :D



//Sara

2010-06-21 @ 19:51:44
URL: http://saaarasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0