1 November 2010

NU är jag hemma efter en lång och väldigt händelserik dag i Jönköping
med Lissie och Lollan.

Det börjar med att tåget är inställt och en buss ersätter det, väl på bussen kör nästan han nästan in i allt, vi kommer nästan försent och får springa till tåget för att inte missa det, det var jätte trångt, lucktade surt och vi fick stå.Väl i jönköping kliver vi på en annan buss för att komma till A6 och där börjar den strula men börjar efter en stund fungera. Lissie och jag går in på IKEA medan Lollan går på möte och så sjukt vaaaarmt det är. svettas
nästan ihjäl likaså Lissie. Sen vadrar vi bort till A6 och shoppar järnet, börjar bli hungriga, vresiga och trötta.
försöker få tag på Lollan men lyckas inte så sätter oss och väntar på henne. Till slut kommer hon och vi sätter oss och äter och jag blev jätte kissenödig, jag lovaratt jag nästan höll på att kissa på mig.
Sen gick vi på toa och shoppar ännu mer och till sist tar vi bussen till stationen där Lollan skulle köpa en kaffe på pressbyrån och Lissie det nötet trycker i för stor mugg men Lollan ska bara ha en liten så det svämmar över som bara den, dom får göpanik och Lissie vågade inte torka upp och bakom dom står vakten och asgarvar likaså jag!

Och under hela dagen har Lissie stampat sönder mina fötter, tönt. hon har lyckats riva ner nästan allt hon gått förbi, gått in i ett upptaget provrum trots att jag skrek till åt henne och jag har lyckats springa förbi min pojkvän av misstag, :( och jag har haft en jäääääätte bra dag :)


Kommentarer
Postat av: tess

Ja de va super... vi hade inte setts på 3,5 år så de va så kul å bara få va tillsammans allihopa.

2010-11-01 @ 20:20:04
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Linda

Fin header och blogg :)

2010-11-01 @ 20:25:28
URL: http://lirrus.blogg.se/
Postat av: Lisette

Haha! vilken dag och vilket minne :D <3

2010-11-04 @ 16:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0