beck och godis

jag verkligen avskyr filosofi! usch jag hatar den verkligen !
skönt det är sista i år imorgon, och det avslutas givetvis med prov !!
USCH säger jag bara .. och hon verkligen hatar oss och våran
svenska b lärare. så får väl ta och sätta mig och läsa lite, blääää !
och ikväll börjar Beck sändas igen, mmmh vad jag älskar de och
Wallander filmerna :)

förstår ni hur skönt det är att snart flytta och börjar jobba helt, ett tag i alla fall.
och för er som frågat det så jobbar jag nu med äldre men v45
ska jag börja på en intensvivårdsavdelning.

helgen som kommer nu blir det förmodligen en tripp iväg ett tag, skönt :)
ska försöka få med mig x .

nae nu ska jag gå och köpa godis ! jätte godissugen.


Kommentarer
Postat av: MADDES

Jaha där ser man :) är du undersköterska eller sjuksköterska? kram

2010-10-24 @ 19:22:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0