superbra dag ! :)

NU är jag hemma eftern en lång men väldigt bra dag i
Jönköping med Elle, Denise och Fia :)
jagade en affär i ungefär 1 timma, för det va någon som läste helt tok
på kartan och inte lyssnade på mig ;) ta åt dig Elle !! HAHAH
Hittade i alla fall en hel del men blev lite sådär lagom sur för att skopunkten
inte hade några skor som föll mig i smaken + att dom har blivit jätte dyra.
men hittade ett par tillslut på DNA. :)
och det är faktiskt en såndär lite lagom underbar känsla när man blir påhoppad
med modell erbjudande mitt från ingenstans :)

bilder från dagen och shoppingen kommer jätte snart, så fort jag slagit mig
till ro här hemma igen :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Neeeeeeeeeeeeehee jag tänker INTE ta åt mig !!! :P Haha det kan väl va trevligt med lite äventyr tänkte jag bara ;)

2010-09-23 @ 17:56:21
URL: http://mybeautifultruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0